2015. május 2., szombat

Mi történt a Teremtésben? 04.29.



Az Ég, a Föld, és az Emberiség együttes munkájának eredménye végre kezd megmutatkozni....  Látjuk, érezzük, hogy valami beindult, és valamit tennünk kell... Áldozatok árán bizony, de ez ezzel jár... Minden nagy dologért áldozatot kell hozni. Tisztelet azoknak, akiknek lelke ezt vállalta. Rengetegen hoztunk már hatalmas áldozatokat, vagy most, vagy régen,  egy szebb életért fölajánlva, sok esetben tudtunkon kívül. 
Milly






Szelei Magdolna írása:

Áldott   Magyar  Mag   Testvéreim!


A Mindenható  Szent  Egy  Isten  üzenetét  jegyzem le  fontos  információkkal   kiegészítve !

Szeretettel   tájékoztatlak  benneteket   arról , hogy mi történt    a TEREMTÉSBEN  néhány nap alatt.


A  földrengés éjszakáján (04.25) ( még mit sem tudva a történtekről ) az egész Föld Emberiségéért  dolgoztunk  a TÁRS-TEREMTÉSBEN. Délutánra pedig  megtörtént a  törés-szakadás....... Nepálban.

Imádkozni kellett  és erőket  átcsoportosítani,  megtisztítani és ELŐKÉSZÍTENI  az aranykori   KÓDOK  LEHORGONYZÁSÁT.  Tájékoztattam Ilonát  és jeleztem, hogy föl kell  menjünk Dobogókőre  a  megtisztult  energiákat  illetve ERŐKET  LEKÖTNI ÁTHELYEZNI   NEPÁLBÓL,  FÖLDANYA   SZÍVCSAKRÁJÁBA   pénteken.

és.....MOST  JÖN A LÉNYEG...... tegnap  felhívott  Szász tiszteletes lelki  testvérem  és a következőket  mondta (  már 3 hete nem beszéltünk...)  szombaton hajnalban  a  földrengés napján azt " álmodtam  ",  hogy VISNU  második feleségével  vagyok  a Himalájában (  Föld  Anya   minőség  és a  HIMALÁJA  SZELLEMI EREJE is  egyben ) Ő   ünnepi ruhában fogad, beszélgetünk.  Látom, hogy valami   GYÓGYSZER   FÉLÉT   kever.... kérdőn nézek rá, hiszen én ezzel a vallási kultúrával    nem igen foglalkozom ... azt mondja  ELIXÍRT  KÉSZÍTEK  A  HALOTTAKNAK......kérdezem én  is kapok belőle?...nem Te  nem,  nincs rá szükséged.... felébredtem......

Tegnap este  felhívtam  Ács Miki  testvéremet-  vele is régen beszéltem -azt mondja szombaton" EGO törés" napot  tartottunk   Hamsovszki  Zsuzsinál  és tisztítottunk...az én egomat...  a magyarok  ego-ját  és a világ emberiségének  ego-ját, mert  az ARANY-kori   GYÉMÁNT  SZIKRÁK BEAKTIVÁLÁSÁNAK  NAPJA VOLT.....

...MA REGGEL HÍV   Korona  Sanyi  testvérem  és azt mondja..... 2 napja tudtam  meg mi történt  Nepálban.... az utcán álltam   és rögtön  becsatornáztak    jelezve, hogy  most jött  el az ideje ,  a DARMA  ÁTHELYEZÉSÉNEK  IDŐPONTJÁRA   TIBETBŐL.  Mondom  Úr Isten   most van az,   amit  egy keleti  szerzetes   mondott nekem 4  éve,....... ha Tibetben-Nepálban  MEGREPEDNEK  A STUPÁK  (  RÉGI KULTIKUS  ERŐTEREK)  és a FÖLD,  ÁTHELYEZŐDIK   A   DARMA   DOBOGÓKŐRE.....

Na Kedveseim   erről is   beszélt  virág nyelven   a  Tibeti  Láma......itt   a MI FELELŐSSÉGÜNK   A TEREMTŐ ERŐK MEGTARTÁSÁNAK   ÉS HASZNÁLATÁNAK   IDEJE!

MAGYARI  LELKEK  SZENT MAGOK  ÉS   ERŐK ÁLLJATOK  KÉSZEN  ÉS KÉSZENLÉTBEN!!!


"  DARMA  Szanszkrit szó:  VALLÁS  a  természet  vallásának   EGYETEMES TÖRVÉNYE, 
amely  minden hatás  mélyén rejlik, mindent átható létezésével  fenntartja  a mindenség  örökkévalóságát, működését  és minden létező  entitást meghatároz. A   Világmindenséget mint  szellemi  alapot élettel elárasztó  közegként  hatja át. " 

 SZANÁTANA  DHARMA"  AZAZ  ÖRÖK TÖRVÉNY!!! Buddha tanítása  ( azaz  BUDA  MINT TUDJUK )  A   VALÓSÁGOT  FELÉPÍTŐ ELEM  AZ IGAZSÁG  KÖTELEZETTSÉGKÉNT JELENIK MEG AZ  EMBER  ÉS  ISTEN KAPCSOLATÁBAN,   MERT  A  VALÓSÁG  MEGISMERÉSÉNEK  FOLYAMATÁBAN  AZ   EMBER  IGAZODNI  KÍVÁN  HOZZÁ!  Wikipédia  "


Tudjuk,  hogy  ez az év az  igazság éve..... van  és  lesz is dolgunk  feladatunk,  hogy az  igazság  ne csak kiderüljön ,  hanem  a  valós   rend  rakás    is   megtörténjen...  VÉGRE   TEGYÜK A DOLGUNK  CSELEKEDJÜNK!!!

Nos Áldottak   mi is igazodjunk......  

Május  1-én   13  órakor  SZENT  TALÁLKOZÓT   HIRDETÜNK  ILONÁVAL  DOBOGÓKŐN  A jurta  parkolóban  Lőrinc  Lacinál  és onnan indulunk  el   a SZENT  TÚRÁNKRA!!!
Áldással  és Szeretettel   várunk  benneteket:  Szelei Szelei Magdolna


1 megjegyzés:

  1. Csakratérkép

    http://www.dobogoko.org/oldalak/kepek/csakraterkep.jpg

    VálaszTörlés