2014. június 26., csütörtök

Így dolgoznak a MAGok 06.25.

Hogy mennyire rendezve vagyunk a Teremtő által...?
Más ember ebbe már beleszédülne, de mi bírjuk a strapát, mert tudjuk, minden értünk történik, még a kevésbé jó dolgok is, sőt, azok főleg....!!!



 Így dolgoznak a MAGok


 2014.06.25.
Azt sem tudom a sok program, lehetőség és fontos feladat közül, melyiket tegyem előre.... A fontossági sorrend sem működik ez időtájt ...
Már megint...
Hogy lehet ebből kilépni...?
Ha a Facebookon látod a sok képes helyszínt amit felteszek, bizonyára megérted.  
A hétvégén is töprengtem, merre menjek, természetesen Pilisszántó volt a legnagyobb húzóerő, de éreztem, most ez elmarad.....
Ugyanakkor Kiarától folyamatosan jön a hírlevél, így a Margitszigetre mentem, .....jól döntöttem.
A másnapi esztergomi utam mindent felülmúlt, mi több,  Rakk Ilona tegnap esti telefonja meg is erősített benne. A Bazilikában az elcsendesedés és imáim után több fotót is készítettem, amit elküldtem Neki.

A Vármúzeum Királyi Kápolna - oroszlános töredékfreskó - fontos feladatot adott, oda kellett mennünk - MAGoknak -, hogy a kódokat átvegyük és Dobogókőn, a kis Turul útvonalára felvigyük. Nekem még ez lett volna a feladatom pénteken, de meg volt a 7 fő, így emiatt már nem lenne fontos a felmenetelem, de....
Közben én is kaptam "üzenetet"....hogy a  korábban ígért helyre menjek a kóddal...... 
Nos lehet, hogy kicsit érthetetlen amit felsoroltam, de így van, és gondolom ......okkal történik minden, még az is, hogy elmarad a találkozásunk....

Hogy mennyire rendezve vagyunk a Teremtő által...?
Más ember ebbe már beleszédülne, de mi bírjuk a strapát, mert tudjuk, minden értünk történik, még a kevésbé jó dolgok is, sőt, azok főleg....!!!

Visszatérve Esztergomra:  a Bazilikában balra van egy csodálatos ezüstszínű Istenanya kép, amit megörökítettem, és elküldtem Ilonának...( fel is tette a blogjára)
Különleges érzés fogott el, mikor Őhozzá fohászkodtam és imádkoztam, este tudtam meg miért...
Egy kódot nyitottam meg - ahogy Rakk  Ilona fogalmazott -, és reggel 5 órától apró fehér és piros rózsákat szór a kép által Istenanya mindenkire, aki odajárul a közelébe.... egy hónapon át..
Ugye milyen csodálatos?
Nagyon boldog vagyok, hogy részese lehetettem, és lehetek e "történésnek"....., egészen egy hónapon át.
Ezzel azt is szeretném mondani, hogy Te és mindenki, akiknek elmondod e lehetőséget, részesülhet e "csodában", - ha úgy érzed.... 



Küldöm az Istenanya képet! 

Áldott szeretettel ölel
Sz. Ilona 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése