2014. március 6., csütörtök

Hófehér sólyom szállt alá a Kárpát hazára 03.05.

 

 " 2014.03.05.-én  19 órakor egy hófehér sólyom szállt alá a Kárpát hazára és megtermékenyítette azt."

Kiskunhalason a Turul szoborral szemben a fa kérgén megjelent a sóstói Turul szobor mása

2014.03.06. 07:58 Istengyermek

turul_kontur_a_fan_sosto_2014_02_20_001_1394088316.jpg_480x640
A kép  Kiskunhalason a Sóstón készült a Turul szoborral szemközti területen az úton túl. Soós Csillag vette észre.

Itt áll egy négytörzsű fa melynek törzsét láthatjátok. A Turul sólyom oszlopa a sólyommal jól kivehetően megjelenik itt a fa törzsén, mintegy jelezve, szent helyre érkeztél vándor.

Megtaláltad amit kerestél. A kerecseny, mint Fénymadár itt fészkel.

Látomás: " 2014.03.05.-én  19 órakor egy hófehér sólyom szállt alá a Kárpát hazára és megtermékenyítette azt."

Az összes dimenziósík kapuja lezárult. Ekkorra minden lélek eldöntötte hová tartozik.
Halleluja

Fénymantra

Csodálatos Fény,
Te vagy az Életem,
Már mindenem a Fénybe emeltem.
Sokszoros a Fény szerelme,
Engem Istenemberré nevelve.

A hívás megérkezett és beteljesedett. Ennek örömére mondjuk naponta ahányszor csak jól esik, de ajánlott 99 szer mondani.
Ilona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése