2013. december 8., vasárnap

Örömhír és várakozás! 12.07.

 

 Holnap fordulhat el a zárban a kulcs. Ekkor lesz a Szent Pillanata.

 

Örömhír és várakozás 2013.12.07.

2013.12.07. 22:14 Istengyermek

2013_12_07_udvar_040_1386449483.jpg_480x640
kép: 2013.12.07.-én este megérkeztek az utolsó gömbök is az Aranykor rögzítéséhez.


Ma este érkeztek meg az utolsó gömbök, mint energia az aranykor rögzítéséhet.
Azt vettem észre, hogy negyed órás ütemekben hol apró kis fehér gömbök hullottak nagyon sűrűn, hol nagy arany gömbök mint amilyeneket a fotón is láthattok.
Holnaptól valami egészen más kezdődik. Hatalmas a várakozás a szívemben.

Ma délután nemzeti színű szalagból egy hármas masnit kötöttem és gyertyát gyújtottam az Ősök kapujában. Innen sejtettem, valami nagy dolog van készülőben.
István Királyunk érkezett elsőként, majd Imre herceg. Szent Anna,Szűz Mária édesanyja. Krisztus Urunk kísérettel érkezett az Isten Atya és Isten Anya kísérték.
Megálltak egy pillanatra és örökre bezárták a vaskor koordinátáit.
Két angyal érkezeik, most hoznak kék párnán egy kulcsot, mely félig ezüst, félig arany színű.
Holnap fordulhat el a zárban a kulcs. Ekkor lesz a Szent Pillanata.
Lázasan várjuk a reggelt.
Áldás, Ilona
 
2013.12.08. reggel: Ma értettem meg miért jött tegnap Szent Anna, ma van a szeplőtelen fogantatás napja.
 

" Két angyal érkezeik, most hoznak kék párnán egy kulcsot, mely félig ezüst, félig arany színű." - Isten országának kulcsával érkezett az angyal, mely egyensúlyi erőt tartalmaz. Az Atya és Anya erejének homogén egységét. A kiegyensúlyozódás az Istenanyai szeretet által valósult meg, melyet a kék párna volt hivatott jelölni. És éjfélkor elfordult a kulcs, visszatértünk a szeretet egységére. Arra az egységre, melyből származunk.
 
Legyetek Áldottak Testvéreim,
Ilona
 
 http://istengyermek.blog.hu/2013/12/07/oromhir_es_varakozas
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése