2013. december 9., hétfő

A mai napon eljön az Én országom -Isten Atya 12.08.



 
2013.12.08 - 4:15

A mai napon eljön az Én országom. 


Ilona csatornázása nem véletlen, valóban így lesz.*
Ez a kezdet.
 
Más feladatok is várnak Rátok. Mindent meg fogtok tudni oldani, efelől nincs kétségem.
 
A mai nap elindul egy folyamat, amely az egész Föld Bolygót körbejárja és egy olyan láncreakciót indít el, amely az Isteni terv meghatározó része. Minden rendben van.
 
Már az előkészületek bevégződtek, jöhet a felvonás, ahogy Ti mondanátok.
 
Legyetek felkészülve Drága Gyermekeim, itt vagyok Veletek és szeretlek Benneteket.
 
Minden erőmmel azon vagyok, hogy a Terv szerint haladjunk, ez Rajtatok is múlik, de úgy vélem nem lesz semmi fennakadás.
 
Úgy érzem eljött az idő, amit oly sokan vártak Ég és Földön egyaránt, a földi Mennyország.
 
Boldog vagyok, hogy ez létre jöhetett és hogy ilyen nagy segítséget kaptam Tőletek a Világ minden tájáról, nem felejtem ezt el Drága Gyermekeim!
Valójában az Aranykor kezdődik és ezt Ti is érezni fogjátok Drága Gyermekeim, szeretetem áthatol mindenen és megvéd Titeket.
 
Vállalásaitok tiszteletet érdemelnek, nagyon elégedett vagyok.

Isten Atyátok szólottam Hozzátok. ÁMEN!"


Szeretettel küldöm
Áldás Laci
Leskó László

*

És most jöhet a győzelemről énekeljen napkelet s napnyugat:

http://www.youtube.com/watch?v=mnCEKI5L-zA


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése