2013. november 26., kedd

Kérlek tedd meg! - Záel




Mikor eljő, érzed - kérlek tedd meg!


Ölelj Apát, Anyát, Gyermeket s meglátod, benned van a SZERETET.
Egyszer régen volt magja is fának, ebből lett fája igaz ágnak.
Hol szívekben csend honol, ott a te igazi otthonod.

Tedd le nyűgöd s bajod ajtómban s kopogj be egy imára.
Ne tedd kérlek tömjénezve, csak egyszerűen tedd meg a Teremtő szerelmével.
Szeretetnek egyszerű a formája, mert az igaz tisztaság az útja.

Tisztán elfogadással, ahogy én is tettem minden egyes lépésemben.
Értetek én mindent vállaltam, mert már akkor mondá Atya, hogy velem lesz az úton.
Az út hozzám egy, ez pedig a SZERETET!

Mikor megnyílik lelked, hogy fogadj, meglátod ott leszek a ajtódban.

Küszöbödön állok most is, és kopogok hozzátok, mert ha hiszed, ha nem, én minden pillanatban ott állok.
Várlak bennetek készen, mert itt az idő, felébredtek végre.
Elméteknek ne higgyetek, de a szíveteknek igen.
Mondjatok igent szívetekben, mert a tiszta igazság ott lészen.
Ott, hol régidők óta rejlik igazság magva, melyből kinövi magát az erős törzsű fa.

Lombja alatt pihen megannyi lélek, mert a fához közelben érzi magát védve.
Légy te is egy erős törzsű fa, hogy lehess támasza megannyi léleknek vigasza.
Segíts nekik kérlek, hogy az út hozzám csak bennük lészen.


Ne kérjetek s várjatok "mankókat", mert a hívás s a hozzám vezető út csak benned van!!
Dobd el a"mankókat" s állj talpra, hidd el elviszlek az igaz útra!!
Fogom kezed, sosem hagylak el, tudd ez az igaz Jézusi Szeretet!!


 

Záel-Korona Sándor




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése